Turizmde Gelişmiş algoritmalar, yeni nesil teknoloji

Dünyanın dört bir yanında seyahat onlardan sorulur! Seyahat alanında kaliteli, hızlı ve güvenilir bir çözüm ortağı olma hedefiyle yerli bir girişim olarak kurulan BookingAgora; bugün 47 ülkede 5 binden fazla acenteye ve 12 binden fazla kullanıcıya seyahatin her alanında hizmet veriyor, çözüm üretiyor. 2.3 milyon otele ve 400’den fazla havayolu ile binlerce destinasyona erişim sağlıyor Dünya değişip dönüşürken dijitalleşmeyle birlikte en hızlı gelişen sektörlerden biri de seyahat endüstrisi. Acente ve pazaryeri firmalarının oyuncu olduğu sektörde; güvenilir, hızlı ve kaliteli hizmet sunan bir iş ortağına duyulan ihtiyaç, BookingAgora markasının çıkış noktası olmuş. 2016 yılında kurulan BookingAgora’nın kurucu ortaklarından Murat Kahraman, bugün ‘’küresel bir seyahat tedarikçisi’’ haline gelen girişimi şöyle anlatıyor: ‘’Turizmin farklı alanlarında verdiğimiz hizmet ve tecrübeyle, sektöre nasıl bir fayda sağlarız hedefiyle yola çıktık. Seyahat acenteleri müşterilerine en iyi hizmeti sunmak için güvenilir bir seyahat ortağına ihtiyaç duyar. Biz de bu ihtiyacı en iyi şekilde okuyarak markamızı kurduk. Seyahat acentelerine yönelik satış öncesi ve sonrası hizmetlerimizle onlara dünyanın dört bir yanından seyahat tedariği sağlıyor, işlerini kolaylaştırıyoruz. Güvenilirlik, kalite ve ticari etik ilkelerimizle en iyi seyahat deneyimini sunarak acentelerin müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmalarına katkı sağlıyoruz. Siz bildiğiniz ve güvendiğiniz acenteden bir seyahat satın alırken bilmiyorsunuz ama arkasında BookingAgora güvencesi ve kalitesi yer alıyor; dünyanın her yerinde güvenilir şekilde tatilinizi planlamış oluyorsunuz.’’ Gelişmiş algoritmalar, yeni nesil teknoloji İngilizcede “rezervasyon” ve “pazaryeri” anlamına gelen kelimelerin birleşiminden oluşan ‘’BookingAgora’’, dünya çapındaki 21 ofisi ve online yapısıyla turizm acentelerine seyahat tedariği sağlıyor. 47 ülkede hizmet verdiği acente sayısı 5 bin, kullanıcı sayısı ise 12 binin üzerinde olan BookingAgora’nın Kurucu Ortağı Murat Kahraman; en güçlü yanlarının dijital altyapıları olduğuna dikkat çekerek şunları söylüyor: ‘’Sektörün en güçlü dijital altyapısına sahibiz. İnternet ve çevrimiçi hizmetin bel kemiği olan teknik altyapımız, turizm yazılımı alanında ülkemizin önde gelen markası ki bizim de grup markamızdır, Kplus Bilişim Teknolojileri tarafından sağlanıyor. Deneyimli, dinamik ve genç kadrosu ile değişen ihtiyaçlara anında uyum sağlıyor ve hızlı yol alıyoruz. Deneyim ve bilgi birikimimizi, yeni nesil teknolojilere dayalı iş modelimizle somut hizmetlere dönüştürüyoruz. Bu doğrultuda, en yeni gelişmeleri yakından takip ediyor ve öncü firma olmayı hedefliyoruz. İş akışlarında kullandığımız gelişmiş algoritmalar ile yaşamı kolaylaştırmayı ve bireysel hataları en aza indirmeyi amaçlıyoruz. Yazılım, donanım ve yapay zekâ alanındaki en güncel teknikleri ve metotları uyguluyoruz.’’
Ticari etik kurallarına sıkı bağlılık ‘’Sektörde bilinen ve sevilen kurucu kadromuz, teknik altyapımız, kaliteli ürün ve ticari etik kurallarına sıkı bağlılığımız hızlı ilerlememizi ve seyahat acenteleri tarafından en çok tercih edilen firma olmamızı sağladı. Kuruluşumuzdan bu yana küresel bir seyahat tedarikçisi ve pazar yeri olma hedefiyle hareket ediyoruz. Misyonumuz, en iyi teknik altyapıya sahip, güvenilir ve kaliteli bir hizmet anlayışıyla en iyi seyahat ürünlerini sunmak. Müşterilerimize uçak biletleri, oteller, tur paketleri, havalimanı transferleri ve araç kiralama gibi çeşitli seyahat ürünleri sunarak, seyahat acentelerinin işlerini kolaylaştırıyoruz. 2.3 milyon otele ve 400’den fazla havayolu ile binlerce destinasyona erişimlerini sağlıyoruz. Hizmet ve ürünlerin en iyilerini sunmak için sürekli olarak teknik altyapımızı ve ürün portföyümüzü güncelliyoruz.’’ ‘’Ayrıca, sektörde bir norm yaratma vizyonumuzla seyahat acentelerinin küresel düzeyde ticari etik ve kaliteli hizmet prensipleriyle çalışmalarını sağlamak istiyoruz. Seyahat acentelerinin büyümesine ve başarısına katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Havayolu biletleri, oteller, araç kiralama firmaları, tur paketleri ve havalimanı transferleri gibi seyahat ürünleriyle seyahat acentelerinin satış ve satış sonrası hizmet akışlarını geliştirerek işlerini büyütmesine katkı sağlıyoruz. Otel ağımız, dünya genelindeki en geniş yelpazeye sahip ve hizmet akışında sorun yaşamaksızın hizmet alabilecekleri şekilde dizayn edilmiştir. Tur paketlerimiz ise satış acentelerimize daha sorunsuz, kaliteli hizmet alarak ve fazla kazanç sağlayacakları şekilde seçilmiş organize edilmiştir. Bu sayede satış acentelerimiz kendi misafirlerine farklı destinasyonlar ve unutulmaz deneyimler yaşatmayı amaçlıyor. Havalimanı transferleri ise müşterilerin havalimanından otellerine rahat ve güvenli bir şekilde ulaşmasını sağlar. Araç kiralama hizmetimizle müşterilerin seyahatlerini tamamen kendi tercihlerine göre planlamalarına olanak tanırız. Tüm hizmetlerimizde olduğu gibi araç kiralama hizmetimizde güvenilirlik ve kalite ön plandadır.’’