Arya Kız'ın Yaz Halleri :)

Yavru kuzum artık 3 yaşına doğru hızla yaklaşıyor... Bu arada bezimizi tamamen bıraktık, kazalar da azaldı..Pek mutluyuz..

Daha çok konuşmaya ve sorular sormaya başladı... Hayali arkadaşlarımız oluşmaya başladı...Hatta 'anne!!köstebekgillere basıyorsun' diye çığlıklar bile olmaya başladı... Hayal gücünün gelişmesine engel olmamak adına pek tepki vermiyorum tabi ama böyle devam edeceğinden de endişeliyim aslında...

Klasik yine yemekle hiiiçç aramız yok:( ne olacak bilmiyorum.


İşte yaz fotolarımızdan bazıları ... :)








Yorumlar

  1. aman aman kuyuya dikkat edin :)))

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Arya kıza çok tatlısın :)
    Demek artık abla olmuş bezleride bırakmış
    hadi bakalım darısı başımıza:)

    YanıtlaSil
  3. maşallah kızınız çok tatlı.
    blogunuz da güzel olmuş emeğinize sağlık.

    beni ziyaret etmek isterseniz Buyrun :)

    http://www.mutlulukbenim.com/

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı maşallah Allah'ım esirgesin...

    YanıtlaSil
  5. Maşallah sanırım aynı sana benziyor. :)
    Sadece sizde değil bizde de yememe sorunu var. Israr etmeyeyim diyorum ama anne olarak da dayanamıyorum. :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Tesekkurler

En çok sevilen yazılar