21 Eylül 2013 Cumartesi

Şanslı günümdeydim :)

Çok severek ve isteyerek katıldığım marifetli bir blogger olan ESEN HN'ın blogundaki çekilişi ben kazanmışım hemde 13 numara ile.( en sevdiğim sayı)

Esen hn zaten keçelerin üstadı.. nasıl güzel şeyler yaptığını buyrun siz kendiniz görün...

ESEN'CE 

Kendisi ile hobi blogları aktivitesinde tanışmıştık hatta hemşehri bile çıkmıştık:) Tekrar teşekkür ederim. Muhteşem armağanların evimin en güzel köşesinde yerini alacak..

Çok ama çok sevgiler...





11 yorum:

  1. Tebrikler, bol bol şans getirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbiridnen güzelmiş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın şansınız daimi olsun

    YanıtlaSil
  5. tebrikler güle güle kullanın çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel fotoğraflamışsın :) Gerçeklerinden daha güzel gibi olmuşlar :)
    Çok teşekkürler bir kez daha güzel sözlerine ama düzelteyim ben keçe konusunda henüz "çırağım" etamin dersen bir tık yukarda olabilir ama daha bir yıl oldu keçeye başlayalı ;)
    Güle güle güzel günlerde kullan hediyelerini Mügecim, şansın her daim bol olsun :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ne güzeller şans bereket uğur getirsin:)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzeller, güle güle kullanın.
    Bloğunuzu henüz keşfettim ve hemen takibe aldım.
    Düzenlediğiniz hobi etkinliklerine bayıldım,çok yararlı. Benim gibi yeniler için tekrar düzenler misiniz? Tanınmak ve tanımak için harika bir fırsat.
    Sevgiler.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederız.. bayramdan sonra duzenlemeyı dusunuyorum yenıden...cok sevgıler

      Sil

Tesekkurler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...