29 Ocak 2013 Salı

Pepee ve ailesi ile tanıştık sonunda...

İstanbul tatilimiz devam ediyor... Dün Mecidiyeköydeki Trupm Towers Mall'da Pepee organizasyonu vardı sömestir tatili için..Bende fırsatı değerlendirip kızımla tanıştırmaya gittim. Hem kendim için hem kızım için bir ilkti...








Deneyimlemelerimiz;

-Henüz o kadar kalabalığa girmeye hazır değilmiş.
-Oyuncak alanında yapıldığı için olur olmaz her türlü tuzağa kapılmak an meselesiymiş..
-Yavruları gözünün öününden ayırmak istemeyen annelere ayrılan yerler düzgün organize edilmediğinden keyiften cok eziyete dönüşürmüş...
-Korktuğu için sürekli kucağımda durmak istediği için kesinlikle topuklularla gidilmemesi gerekirmiş..
-TrumpTowers bebek bakım odası çok güzel..Yavrulara göre lavabosu bile var çok şirin ve temiz.
-Oyun alanında yemek katı var Ramiz Çocuk diye bir restoranda var..Kötünün iyisi işte :(
-D&R kids var işte buna bayıldık bayıldık...

Ama kızımla değişik bir aktivite oldu. Konser sonrası atölyesini de (oldukça beğendim) resimler yaptık sakinleşti ve çok keyif aldık...






annesi yedi kızı oynadı :) 

4 yorum:

  1. Değişik bir deneyim olmuş canım birde forum istanbul da köstebekgiller var gitmek isterseniz :)

    YanıtlaSil
  2. biz de geçen gün konserine gitmiştik, evde olsam bende gitmeyi isterdim tekrar :) bu arada D&R Kids'i merak ettim bak şimdi.

    YanıtlaSil
  3. ne güzelmiş,çok eğlenceli görünüyor ama korkması çok doğal benim kızımda olsa eminim korkardı.ama sana üzüldüm topuklularla kucaktan inmeyen bir bebişle tasvir edebiliyorum epey yorucu olmuştur

    YanıtlaSil

Tesekkurler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...