25 Aralık 2012 Salı

Tanitim - Lakidem.com

--

Yeni yıl, Lakidem.com'a avantajlı paketleri ile geldi :) 


Lakidem.com Ailesi olarak kampanyalar aracılığıyla yeni yıl heyecanını sizlerle paylaşmak istedik. 

"4 Kampanya Birden"

Sağlıklı Evim, Cici Bebeğim, Konforlu Yatağım, Ben Özgürüm...

Sağlıklı Evim Avantaj Paketiyle, evinizde her an ihtiyaç duyabileceğiniz sağlık ürünlerini uygun fiyat avantajıyla sunuyoruz.
Cici Bebeğim Avantaj Paketi;  bebeklerin araç koltuğu, beşik, bebek bezi, bebek arabası gibi birçok ihtiyacını karşılayabilecek nitelikte hazırlanmış ve cazip fiyatıyla anne-babaların ilgisini çekecek bir pakettir.
Konforlu Yatağım Avantaj Paketiyle; yatan hastaların düzenli olarak kullandığı ürünlerin kampanya fiyatlarıyla hasta yakınlarına sunulmasına ve yataklarının konforlu bir hale gelmesine yardımcı oluyoruz.
Ben Özgürüm Avantaj Paketi; kampanya süresince lakidem.com’dan ürün sınırlaması olmaksızın yapacağınız alışverişlerde, alışveriş tutarınıza göre artan yüzdelerle indirim kazandırır.
 “Ben Özgürüm! İstediğimi alırım, indirimi kaparım”


---

Tanitim yayinidir.

2 yorum:

  1. merhabalar,

    sizin msjınız üzerine sade kahveyi ziyaret ettim,inanın haberim yoktu,ayrıca teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. süt sağımmakinalarıda çok önemli

    YanıtlaSil

Tesekkurler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...