1 Ekim 2012 Pazartesi

Kitap Talihlisi

Etkinliğime ilgi gösteren ve katılan tüm takipçilerime teşekkür ediyorum.

Umarım severek okur ve yorumlarını bloglarında yazarlar...

Etkinliğime katılan bloggerlar ;

1-cangz
2-3k
3-mehpare 01
4-mine hzl
5-kumral28
6-pelin
7-şenay gazoz
8-senad kampanya
9-merve üzüm
10-emine öztürk
11-arwen
12-beyazkitaplik
13-nurcan

14-acemi blogger
15-t.gurkan efendi
16-aysegul
17-sineminbahari
18-hic hesapta yokken
19-özlem
20-oguz akdeniz
21-uur bocee
22-rengarenk daphne
23-undenied
24-nesrin
25-okuyan
26-sihirlisüpürge
27-kontes günay
28-merve ile
29-elifleben
30-asabi bakire
31-nazire
32-biricitconsongünlüğü
33-burcu
34-ceylis


34 kişi arasından kazanan asabi bakire



Yedek talihlimiz ise ; mehpare 01




tebrik ediyorum ve hemen mail atıyorum. Adres bilgilerini gönderiri göndermez paket yola çıkmaya hazır halde...

sevgiler...

Sırada ekim kampanyamız....

4 yorum:

  1. kendim kazanmış kadar sevindimmm tebrikler asabi hatuncummm :* <3

    YanıtlaSil
  2. Çok mutlu oldum, gönülden tebrikler asabi bakirem:)
    Keyifle okuman dileğimle.

    YanıtlaSil
  3. Çok tşkler mail ile haber verdiğiniz için, bilgilerimi gönderdim bile:) Sevgler

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim güle güle okuyun :)

    YanıtlaSil

Tesekkurler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...