6 Mayıs 2012 Pazar

ilk ödülüm :)

ilk blog ödülüm ... sevgili Nalandan...http://mildaylahayat.blogspot.com/2012/05/bir-odul-de-bende.html

blogdaşlarımda ilgiyle takip ettiğim ödül sonunda bana da geldi... Üstelik bir prenses bekleyen sevgiye ve merakla takip ettiğim Nalancığım tarafından... Tekrar teşekür ediyorum.



Gelelim yükümlülüklerimize...
Kendimizle ilgili  7 gerçek...

  1. Anne olmayı çok seviyorum..Bunun için sürekli sükrediyorum ve dileyen herkese bu duyguyu yaşatması için dua ediyorum.
  2. kesinlikle ev kadını değil iş kadını olmak için yaratılmışım
  3. asla çikolatasız yaşayamam
  4. doğa içinde bağ bahçe börtü böcek icinde bir yaşam beni en mutlu eden şey olurdu sanırım
  5. bende Nalan gibi senelerdir ugur parası tasırım cüzdanımda
  6. yazmayı severim...artık yazdıklarımı paylaşmayı da seviyorum
  7. bir gün seneler geçtiğinde adımın hep iyiliklerle anılmasını isterim.
sevgiyle...

Bende bu ödülü;
harika yemek tarifleriyle bana yeni deneyimler kazandıran arkadaşım Hertelden ve yaratıcı dikiş önerilerini bir gün yapabilmek hayalini kurduran sevgili nurgulceye ithaf ediyorum...

:)

1 yorum:

  1. Canımmm çok teşekkür ederim. Bu ödülün ne olduğunu bilmiyorum ama her kadın gibi ödüllendirildiğim için çok mutlu oldum :))))

    YanıtlaSil

Tesekkurler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...